Tråkigt

Jag har fortfarande ont i benet. Stormatte envisas med stllsamma koppelpromenader och inget busande med bollar eller pinnar. Det är rktigt jobbigt ska ni veta!

Under veckan som varit har vi som ni förstår tagit det ganska lugnt.
En dag åkte vi buss till stan för att göra någon slags "miljöträning".
Först gik vi en kort sväng genom stan, stannade och satt vid en bänk en stund ( det var jättetråkigt ) och sen gick vi till veterinären.
Där kom det en snäll veterinär och kelade en stund och så fck jag lite godis. Stormatte tyckte att jag jag "sjukt duktig" vad nu det skulle betyda. Jag fick väga mig också och sen köpte Stormatte en leksak och lite nyttigt godis att ta hem.

helgen fick jag träffa Stormattens mamma och hennes hund Emy. Jag tyckte att Emy var jätteintressant och ville putsa hennes öron och mysa. Men jag förstod inte alls hennes språk och tyckte att honv ar läskig ibland.
Tågresan klarade jag galant, förutom att ajg kastade mig av och på tågen. Mellanrummen mellan perrong och tåg var väldigt obehagliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0