Söndagsmys

Ja det sägs att det är sådant som står på schemat, vi får se om det är lika mysigt som det låter!
Igår hade vi en vilodag tror jag att hon kallade det, vi gick bara på några lugna mysiga promenader.
Det här med att gå fot får jag träna på mest hela tiden tycker jag, men oftast är det lätt och roligt ( man får ju godis! )

Stormatte berättade igår att hon köpt ett vikthalsband till mig, tydligen ska det vara bra för min muskulatur att bära det en stund då och då och hjälpa mina höfter. Jag fattar ingenting, jag vet ju inte ens vad hon menar. Det innebär säkert godis, så vi får väl se när det dyker ner i brevlådan om den nya träningsgrejen är lika bra som de andra!

Stormatte vill även att vi gör reklam för hennes vän Niklas som har SPORTING DOGS. En sida där de säljer kvalitativa hundsaker och träningsredskap!

Kika in där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0