Slappehelg

Veckan har lunkat på, fortfarande tjatas det om att gå ordentligt i koplet, herre gud jag försöker ju!
Jag glömmer bort mig lätt, men jag lyssnar iaf när Stormatte pratar med mig.
När vi var på stranden och jagade boll så lyckades jag troligtvis sträcka mig lite och har haft lite ont i ett ben. Därmed har jag fått ta det lugnt, både skönt och tråkigt faktiskt.

Jag slipper gärna det där hon kallar "arbeta" men det suger ju lite att inte få jaga boll i trädgården och på stranden, det som är så kul!
Men så säger stormatte att jag är en pipig liten rackare, hon menar att jag överdriver lite och påstår att jag glömmer bort att halta ibland, och när hon säger något så får jag plötsligt ont igen. Jag förstår inte alls vad hon menar - jag har ju jätteont!

Idag vankas det skogspromenad i sakta mak, typiskt jag ville ju springa och lattja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0