Äntligen måndag

Ja de brukar säga så människorna, men jag anar ett visst mått ironi.
För visst är det härligt med de lugna mysiga söndagarna?
Matte tycker att jag är tramsig som envist vill leka med kopplet när jag blir glad och vill ha uppmärksamhet. Tyvärr har hon lärt sig hur man fort får man att tröttna, det var ju lite  trist...

Idag har vi hittils kört ett pass av något hon kallar "Klickerträning" inomhus. Jag skulle göra olika saker med en plastlåda, till en början fattade jag faktiskt inte vad den var bra för, jag ville ju bara ha mitt godis. Men sedan var det riktigt kul! Jag blev så engagerad att jag kanske till och med gjorde lite för mycket, men stormatte säger att det gör inget, det är bara positivt.
Fick nya godisar som var utan socker och som luktade och smakade smaskens, mint var det visst, tydligen behöver jag det ? Jag som trodde mina pussar redan var alldeles underbara :/

Nu får det nog bli lite vila innan Minihusse vaknar och det är dags för promenad på stranden i vårvädret!

Voff voff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0